2017. november 9., csütörtök

Interjú a visszatérő Alberto El Patronnal

WrestlingInc.com tulajdonosa Raj Giri interjút készített múlt hétvégén a Bound for Glory-n visszatérő Alberto El Patron-al. A konferencia hívás során Alberto beszélt a távozó Jeff Jarrett-től, és hogy mik a tervei a jövőre nézve.

A visszatérés (Fotó: ImpactWrestling)
Raj Giri a vasárnap este visszatérő Alberto El Patron-tól először azt kérdezte, hogy mi a véleménye  arról, hogy Jeff Jarrett távozott a szervezettől, és az Impact Wrestling megszüntetett vele minden üzleti kapcsolatot, miután Jarrett többször is elfogadhatatlanul viselkedett a fellépéseken.

Megértem, hogy miért kellett elhagynia a társaságot Jarrettnek, de Jeffet a barátomnak tartottam, és hiányolom őt. Úgy vélem, hogy Jarrett segített létrehozni olyan remek történeteket, amelyek miatt csatlakoztam az Impact-hez. Nagyon rossz, hogy nincs itt olyan jó barátom, mint Jeff Jarrett, aki a kezdetektől támogatott engem a cégnél, és csodálatos sztorikat írt nekem.  Ilyen volt a családom és az LAX közötti történet. Ez az olyan történet volt, melyet a karrierem során a leginkább élveztem, mivel Észak-Amerikából jöttem. Rossz, hogy nem lehet itt, de természetesen a cégnek tovább kell haladnia, most pedig Kanadában vagyunk ugyanazokkal az emberekkel, akik ugyanolyan energiával rendelkeznek, ugyanolyan jó ötletekkel, mint Jeff, és ismerem a cég minden új arcát, a mexikói birkózókat, a már itt dolgozó sztárokat. Elképesztő dolgokat fogunk csinálni, és ezt a céget oda juttatjuk, ahol megérdemli hogy legyen.

El Patron beszélt a terveiről is a jövőre nézve:

Nos az első dolog, hogy Alberto visszatért. Az emberek újra elkezdenek majd nézni. Van egy csodálatos csapat birkózó, akikkel újra együtt fogok dolgozni az Impact Wrestling-ben, és tudom, hogy ezek a birkózókkal közösen, csodálatos műsorokat fogunk bemutatni. A következő néhány napban fantasztikus TV felvételeket fogunk rögzíteni, és az emberek újra bekapcsolják majd a tévéjüket, hogy minden héten megtekinthessék az Impact Wrestling-et, és láthatják, ahogy Alberto szembenéz Bobby Lashley-vel vagy Eli Drake-el vagy bármely más birkózóval. Azt tervezem, hogy újra elnyerjem a Global Champion címet, és kötelességem lesz, hogy az Impact-et új magasságokba emeljem. Én ugyanaz a srác vagyok, mint a felfüggesztésem előtt. Izgatottan tekintek a jövőre, és úgy érzem magam, mint egy újonc fiatal srác, aki most lépett be a cégbe. Bizonyítani fogom, és ha kell meghalok ebben a ringben, hogy ismét nagyra tegyem ezt a céget. 

Ha még több Impact Wrestling tartalomra vágysz, kövesd  a Hungarian Impact News Facebook oldalát: https://www.facebook.com/tnaimpacthirek/

Címkék: , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal